Nog 9 nachtjes slapen.. - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Marcel & Erzsi - WaarBenJij.nu Nog 9 nachtjes slapen.. - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Marcel & Erzsi - WaarBenJij.nu

Nog 9 nachtjes slapen..

Door: Marcel & Erzsi

Blijf op de hoogte en volg Marcel & Erzsi

28 September 2013 | Nederland, Groningen

Hallo allemaal,

Het is bijna zover! Nog 9 nachtjes slapen en ons avontuur van 5 maanden gaat beginnen. Op 7 oktober om 15.30 uur stappen we in het vliegtuig en vliegen we naar Brisbane, Australië. Hier zullen we een maand verblijven om de 'Gold coast' te ontdekken.

Begin november stappen we wederom in het vliegtuig om weer uit te stappen in Bangkok, Thailand. In Azië zullen we 4 maanden rondreizen. We gaan van Thailand naar Laos, Vietnam en Cambodja.

Afgelopen weken hebben in het teken gestaan van het voorbereiden van de reis. De visums zijn geregeld en we zijn lek geprikt tegen de meest enge ziektes. Aankomende week in Nederland zullen we de laatste dingen kopen en dubbel checken of alles geregeld is.

Via deze pagina zullen we proberen iedereen op de hoogte te houden van onze belevenissen. Meld je aan op de mailinglist op deze pagina dan krijg je een mailtje wanneer wij een nieuwe blog hebben geplaatst!

Groetjes,

Marcel & Erzsi

• 30 September 2013 - 20:34

Anne:

Ha Erzsi & Marcel,
    Een hele mooie en indrukwekkende reis gewenst samen! Gaan jullie nog surfen en bij Ansje op bezoek? Pas trouwens op voor alle dronken Engelsen ;)
    Groetjes Anne

• 01 Oktober 2013 - 19:51

Aafke:

Heel veel plezier, geniet van alle mooie dingen. Pas goed op elkaar. En wij benieuwd naar jullie verhalen.

• 01 Oktober 2013 - 19:55

W.Boonstra En S.J. Boonstra - De Bruijn:

We wensen jullie een fijne tijd en hopen jullie in gezondheid terug te zien in 2014.
    Geniet er maar van en pas goed op elkaar.

Liefs van Wieger en Oma

• 06 Oktober 2013 - 21:23

Buurtjes:

Hey buurtjes,
    Mooi reisplan hoor. Ben heel benieuwd naar jullie verhalen. Toeval of niet, andere buren uit ons blok fietsen het komend half jaar volgens mij ook in laos? Maar daar zit je natuurlijk nu niet op te wachten. Geniet maar lekker van de belevenissen.

Sylvia en jeroen